Veritas Monaldi Sorti Recensie Boek

Literaire thriller veritasWenen, 1711. Europa is verwikkeld in een allesverwoestende oorlog. De abt Atto Melani, voormalig castraatzanger, diplomaat. Boek (en eventueel omslag. Veritas. Rita Monaldi, F.P. Sorti. Rita Monaldi, Sorti. Vanaf € 6,90 Beoordeling. Beoordeel dit boek als eerste! Recensies. Secretum (Latijn: geheim) is de titel van een historische roman, geschreven door het Italiaanse auteursduo Rita Monaldi en Francesco Sorti. Het boek werd in 2005 voor. Bestel alle Boeken en eBooks van Rita Monaldi & Francesco Sorti Voor 23:00 besteld. We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Veritas. Rita Monaldi. Atto Melani moet zich opnieuw bedienen van spionage en chantage om de strijd aan te kunnen gaan met duistere krachten die het begin van het tijdperk van 'het Kwaad' willen forceren. 'Monaldi & Sorti verbluffen met deel drie van een cyclus." NRC Handelsblad Recensie(s) Het derde boek met abt Atto Melani in de hoofdrol. Veritas is het derde deel in een cyclus van zeven literaire thrillers van het Italiaanse schrijversduo Monaldi & Sorti. Net als in de twee eerder verschenen delen, Imprimatur en Secretum, onthullen de auteurs historische feiten die een nieuw licht werpen op de geschiedenis van Europa. In hun eigen boek Imprimatur sturen Monaldi en Sorti via de bisschop van Como aan de paus het. Gelezen september 2010 recensie heb ik. en Veritas ligt ook al op. Het Italiaanse duo Monaldi & Sorti schrijft het geschenkboekje voor de komende Maand van het Spannende Boek 2011. Die staat dit jaar in het teken van het historische. Recensie Het predicaat 'literaire thriller' wordt ook maar overal opgeplakt: blijkbaar verkoopt het goed, maar een literaire thriller is het niet: meer een literaire detective. Het boek is spannend in zoverre je wilt weten hoe alles precies in elkaar steekt, maar nergens heeft nergens de spanning die je van een thriller verwacht. Het grootste probleem van het boek vind ik dat het nogal gekunsteld is. Het schijnt dat Monaldi en Sorti. Recensie-exemplaren; Reizen met het juiste boek. Hun nieuwe boek 'Veritas' beslaat tien dagen in het jaar 1711. De boude bewering die Monaldi en Sorti in Veritas maken. De twijfel van Salaì is een erg amusant boek. Secretum en Veritas. De twijfel van Salaì van Monaldi & Sorti - oorspronkelijke titel I dubbi di Sala. irori.me tweedehands boek, R. Monaldi, F.P. Sorti - Veritas. Veritas | ISBN 9789023420460. Beoordeel dit boek als eerste! Recensies. Paperback Tweedehands vanaf € 15,00. Zet op verlanglijst. Monaldi & Sorti. Vanaf €. Recensie: Monaldi & Sorti (vert. Jan van der Haar) - Versluiering woensdag 01 juni 2011 / 0 Reacties door: Erik Meijers 0 Sterren Aldus Monaldi & Sorti over het geschenkboekje dat ze schreven voor de Maand van het Spannende Boek. De nieuwe Monaldi & Sorti. Net zoals er in Veritas sprake was van een verrassende. Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie van dit boek. De geheimen van het conclaaf' is een even informatieve als vermakelijke handleiding in de spelregels van de pausverkiezingen. Atto Melani schreef de nog altijd verrassend actuele tekst in 1700 aan de Zonnekoning om hem te helpen de door Frankrijk gewenste kardinaal naar de pauselijke troon te leiden. Veritas. recensie De waarheid vermoord. Berg Erik 27. De betrekkingen werden nog hartelijker toen Monaldi & Sorti naar eigen zeggen door hun uitgeverij Mondadori. Op donderdag 11 december was het zover: de vierde Belle van Zuylen-lezing met het Italiaanse schrijversechtpaar Monaldi en Sorti. Het thema van de avond was De ring. Secretum' door Monaldi, Rita Monaldi, Francesco Sorti - Onze prijs: €. Bekijk uw recensie. Mensen die dit boek bestelden. Imprimatur (Latijn: het worde gedrukt) is de titel van een historische roman, geschreven door het Italiaans auteursduo Rita Monaldi en Francesco Sorti. Het boek werd in 2002 gepubliceerd in Italië, waarna het ook in een groot aantal andere landen verscheen. Imprimatur werd een groot succes: alleen al in Europa werden . Het is een reden op zich om dit boek te lezen. Veritas van Monaldi & Sorti - oorspronkelijke titel Veritas - verscheen bij Cargo in 2006.