Recensie Boek Promille Alkohol

Dit boek is zeker en vast een aanrader. Promille is erg interessant, omdat het de leefwereld van veel jongeren bijna perfect weerspiegelt. Recensie: Zwijgplicht. 10 juli 2013. Helen Vreeswijk toont met Promille weer eens aan dat je, wat je ook doet, altijd voorzichtig moet doen. Ze schreef een boek dat door vele jongeren gelezen moet worden want lezen is weten, weten is herkennen. Herkennen is voorkomen. Deze recensie is geschreven samen met Lina Verluyten, 16 jaar, . Promille direct en eenvoudig bestellen uit voorraad bij irori.me. Bij irori.me vind. Beoordeel dit boek ook! Zet op. Schrijf een recensie. Email. Recensie: Promille – Helen Vreeswijk. Ik kon daarom ook niet wachten om in haar nieuwe boek te beginnen. De onderwerpen waar Helen over gaat. Iedereen die afgelopen november naar het Best of YA event ging, ontving een goodiebag met maar liefst twee boeken. Een daarvan was het boek ‘Promille‘ van Heleen. Promille - Helen Vreeswijk (2013) op BoekMeter.nl. Als er ooit een computer wordt uitgevonden die zelf een boek kan schrijven dan komt er zoiets uitrollen. Promille direct en eenvoudig bestellen uit voorraad bij irori.me. Bij irori.me vind. Beoordeel dit boek ook! Zet op. Schrijf een recensie. Email. Zoek je informatie over Promille van Helen Vreeswijk? Hier vind je 2 boekverslagen van middelbare scholieren van dit boek. Promille' door Helen Vreeswijk - Onze prijs. Wat vindt u van dit boek? Algemene beoordeling. slecht; matig; voldoende. Bekijk uw recensie. 27 mei 2013. Extra Informatie: - Bekijk hier de boektrailer van Promille. Ze wordt steeds meer meegetrokken in een wereld van alcohol, drugs en criminaliteit, terwijl haar eigen vader een politieagent is en haar moeder een verpleegkundige. Beiden hebben niks door. Recensie: Pandaogen. De belevenissen van . Promille | ISBN 9789000350551 direct en eenvoudig te bestellen bij Boekhandel De Slegte. Uniek aanbod (tweedehands) boeken. Beoordeel dit boek als eerste. Deze recensie gaat over het boek ‘Promille’ van Helen Vreeswijk Helen Vreeswijk is een jeugdthriller schrijver die haar verhalen op basis van haar ervaringen bij. Dit boek is zeker en vast een aanrader. Promille is erg interessant, omdat het de leefwereld van veel jongeren bijna perfect weerspiegelt. Recensie: Zwijgplicht. Illustratie op de voorkant van het boek Voorlezen promille. irori.me2013/11/03/recensie-promille-helen-vreeswijk/ Recensie 2 Dit boek is. Home > boek > recensie. Gerda Bosman & Corlijn de Groot De wetenschapsjournalisten Gerda Bosman en Corlijn de Groot schreven een geweldig boek over tuinieren als. Angela is geen feestbeest, ze gaat zelden uit in de feesttenten en caf s in de buurt. Maar zoete mixdrankjes en likeur gaan er wel vlot in. De hele dag lang verlangt. Recensie Promille. door: Saskia Nobels op 13 juni 2013 1 like. Weer een goed boek van Helen Vreeswijk met wederom een actueel onderwerp namelijk alcohol verslaving. Al haar boeken lezen prettig ongeacht het onderwerp, alleen spreekt het ene onderwerp meer aan dan het ander maar dat is een kwestie van smaak . Recensie(s) De 15-jarige Angela sluit zich aan bij een vriendengroepje dat na school bij de skatebaan alcohol drinkt. Geschreven bij Promille. Dit boek is zo spannend. Promille | ISBN 9789000350544. Beoordeel dit boek als eerste! Recensies. Schrijf een recensie: Email * Wachtwoord * Velden met een * zijn verplicht. Account. Recensie(s) De 15-jarige Angela. Geschreven bij Promille. dit boek is uit het leven gegrepen, we doen voor deze zaken nog te veel ooglappen op.