Recensie Boek Blauwe Plekken Vertaling

Dyslexion Boek Blauwe plekken - Anke de Vries - ISBN 9789491638497 - Gespecialiseerd in het. Omschrijving; Recensies (0). Het boek werd in 1993 bekroond met de prijs van de Nederlandse Kinderjury en is vertaald in zes talen. Ik koos het boek omdat het populair. In de situaties wordt goed beschreven wat Judith voelt als ze geslagen wordt of als iemand vraagt achter haar blauwe plekken. 26 maart 2012. Blauwe plekken is een realistisch boek. Herkenbaar en leerzaam. Ook al is het verhaal voorspelbaar en makkelijk te lezen, het zet je wel aan . Blauwe plekken. Op school is Judith stil en teruggetrokken. Thuis probeert ze het haar moeder zoveel mogelijk naar de zin te maken en te helpen met de . Online boek lezen blauwe plekken kabouncestore. Anke de vries blauwe plekken ik vind lezen leuk, recensie van jessica over anke de vries blauwe plekken. Recensie: Blauwe plekken - Piet van der Waal Titel: Blauwe plekken. Auteur. Zijn eerste boek was Vingervlug. Piet van der Waal schuwt geen moeilijke thema's. A zakelijke gegevens Titel: Blauwe plekken Auteur: Anke de Vries Uitgever: Lemniscaat Personages: Judith heeft lang blond haar. Ze houdt zich altijd aan haar beloftes. Al doet Judith nog zo haar best, bij haar moeder kan ze nooit iets goed doen. Ze slaat Judith om niets bont en blauw. Niemand heeft in de gaten wat er thuis met. Judith probeert het haar moeder zoveel mogelijk naar de zin te maken, maar toch wordt die vaak boos. Dan slaat ze Judith, soms zo erg dat ze onder de blauwe plekken zit. Recensie: Blauwe plekken. Anke de Vries, Blauwe plekken, Lemniscaat. Het boek is denk ik geschreven om te laten merken dat dat soort kinderen het moeilijk. Vertalen; Google Mobile. Dit is een boek dat je. alles alsof altijd Amerika basketbal beer begon blauwe plekken blij blik broertje crèche Daarna dacht Michiel. Vertaling van blauwe plek. Nederlands. Engels. blauwe plek [v] {zn.} bruise. blauwe plek, kneuzing. bruise contusion ecchymosis. Gerelateerd aan blauwe plek. Recensie: “’Niet doen. Blauwe Plekken is een heftig boek over een meisje dat door haar moeder bont en blauw wordt geslagen. Niemand weet hiervan af en ze. Blauwe plekken direct en eenvoudig bestellen uit voorraad bij irori.me. Bij irori.me vind je. Beoordeel dit boek als eerste. Schrijf een recensie. Email. Recensie: Blauwe plekken - Anke de Vries Titel: Blauwe plekken. boek beschreven, alleen de details worden weggelaten, zo blijft het goed leesbaar. Het boek ‘Blauwe plekken’ is eenvoudig geschreven. Er staan geen moeilijke woorden in en de zinnen. Als je het wil weten, koop dan nu het boek Blauwe plekken van Anke de Vries. Reactie plaatsen. Naam * E-mailadres * Bericht * Laat dit veld leeg * Verstuur reactie. Blauwe plekken Paperback. Op school is. Dan slaat ze Judith, soms zo erg dat ze onder de blauwe plekken zit. Paperback editie van boektoppers uit 2006. Judith verzint smoesjes over haar blauwe plekken Tante Lies uit Canada komt logeren Verhuizing Het station Spannend Treurig. Waarom dit boek? Full transcript. Blauwe plekken (Boek) door Anke de Vries Taal: Nederlands Uitgave: Deventer, 2014 ISBN: 978-94-916384-9-7. Zoek je informatie over Blauwe plekken van Anke de Vries? Hier vind je 80 boekverslagen van middelbare scholieren van dit boek. Titel: De titel van het boek is "Blauwe plekken". Auteur: Anke de Vries Uitgeversinformatie: De uitgever van dit boek is Lemniscaat. Dit boek is van de 15e druk in . Daar, bij zijn tante Elly, ontdekt ze hoe een gezinsleven ook kan zijn. Als de blauwe plekken worden ontdekt. Recensie. Over Anke de Vries. Maak een gratis website. Blauwe plekken. Auteur: Anke de Vries. Recensie - Anna van Leeuwen Het boek is erg spannend geschreven en je bent dan ook heel benieuwd naar hoe het verhaal zal. Blauwe plekken is een van de eerste boeken (na Harry Potter) die ik uit heb gelezen. Recensie: Littekens, het was een boek letterlijk over littekens. Anke de Vries maakte naam met haar eerste boek De vleugels van Wouter Pannekoek Ze schreef het toen ze actie. 1992 Blauwe plekken (Lemniscaat) 1992 Een …. Het boek 'Blauwe plekken' is een kinderboek uit 1992, geschreven door Anke de Vries. Het thema van het boek is kindermishandeling. Het boek heeft de Prijs van de. Recensie ‘Blauwe Plekken’ 07 Jun. De Vries, A Blauwe plekken Rotterdam Lemniscaat. In 1972 verscheen haar eerste boek: De Vleugels van Wouter Pannekoek.