Recensie Boek Blauwe Plekken Boekverslag

Het is een van haar dunste boeken tot nu toe, Blauw water. In een interview zegt de schrijfster Simone van der Vlught hierover: 'het boek had een heel. Boekverslag Blauwe plekken Auteur: Anke de Vries: Boekverslag. Als ze heel erg veel blauwe plekken heeft en ze heeft gym schrijft haar moeder een briefje dat. De titel van het boek is Blauwe Plekken. Het is uitgegeven door Lemniscaat en geschreven door Anke de Vries. Ergens anders in dit verslag staat nog meer over haar. Recensie van blauwe plekken - anke de vries. Dit alles maakt Blauwe Plekken een must-read boek voor iedereen die het niet erg vindt om af een toe een traan te laten. Blauwe plekken - Anke de Vries. Chatgevaar - Pieter Feller. De gele scooter - Elle van den Bogaart. De zoektocht van de jongens maakt het boek erg spannend. Recensie: Blauwe plekken - Piet van der Waal Titel: Blauwe plekken. Auteur. Zijn eerste boek was Vingervlug. Piet van der Waal schuwt geen moeilijke thema's. Home » boekverslag blauwe plekken. boekverslag blauwe plekken. titel: blauwe plekken. koop dan nu het boek Blauwe plekken van Anke de Vries. Reactie plaatsen. Naam. Blauwe plekken is een kinderboek uit 1992 van Anke de Vries. Het thema van het boek is kindermishandeling. Het boek heeft de Prijs van de Nederlandse Kinderjury. Blauwe plekken is een van de eerste boeken (na Harry Potter) die ik uit heb gelezen. Recensie: Littekens, het was een boek letterlijk over littekens. » Trouw recensie: Littekens. (Zilveren Griffel) en vooral 'Blauwe plekken. Het boek krijgt de sfeer van een whodunit als de verdachte dood van een. De boeken voor wat oudere kinderen gaan over serieuze problemen als discriminatie, criminaliteit, mishandeling (zoals Blauwe Plekken) en vluchtelingen. Dit resulteerde in 1972 in haar eerste boek. 1992 Blauwe plekken (Lemniscaat) 1992 Een vijand als vriend (Zwijsen) 1992 Juf, een koe voor de deur! (Zwijsen. Blauwe plekken Michiel Jeroen, Floor. BOEKVERSLAG Floors boek - LEK Violets boek - Test Genre Spanning en avontuur Jeroen Luttik: Stad in de storm. Zoek je informatie over Blauwe plekken van Anke de Vries? Hier vind je 78 boekverslagen van middelbare scholieren van dit boek. Het boek heet blauwe plekken, deze blauwe plekken slaat terug op de blauwe plekken die Judith elke keer krijgt als ze weer eens door haar moeder in elkaar . Al doet Judith nog zo haar best, bij haar moeder kan ze nooit iets goed doen. Ze slaat Judith om niets bont en blauw. Niemand heeft in de gaten wat er thuis met. Dit is de cache boekbespreking van Anke De Vries en Blauwe Plekken. Het boekverslag van Blauwe Plekken. Zoek nog meer boekverslagen. Daardoor heeft ze vaak blauwe plekken. Ik denk dat het boek daarom deze titel heeft gekregen. Ik zocht een stukje over blauwe plekken voor mijn boekverslag. Boekverslag Nederlands Blauwe plekken door Anke de Vries. Ik had het einde zo wel verwacht dat ze weg gaat, want de meeste boeken. Beoordeling. Hebban recensie. Universele angsten van de vrouw. door Kees de Bree op 22-02-2008. Haar nieuwste boek heet Blauw water, een psychologische thriller. Recensie(s) Judith wordt door. Als iemand aan mij vraagt wat voor boek ze moeten lezen voor een boekverslag zeg ik Blauwe plekken en. blauwe plekken is een boek. Recensie ‘Blauwe plekken. Blauwe plekken is een realistisch boek. Herkenbaar en leerzaam. Ook al is het verhaal voorspelbaar en makkelijk te lezen. 16 nov 2005. Judith wordt vaak door haar moeder geslagen. Daardoor heeft ze vaak blauwe plekken. Ik denk dat het boek daarom deze titel heeft gekregen. ISBN: 9789060698310 - Blauwe plekken. ‘Blauwe plekken’ is zo’n boek voor mij. Selina 28/09/2014. 4 / 5 Recensie. Recensie. beste boek die ik. Boekverslag Nederlands Blauwe plekken door Anke de Vries. MENU. Het boek heet blauwe plekken, omdat Judith steeds bont en blauw wordt geslagen. Het boek waar de reis van Arnon Grunberg naar de top allemaal mee begon heet blauwe maandagen. Boekverslag Blauwe Maandagen. Recensie: De geschiedenis van. A zakelijke gegevens Titel: Blauwe plekken Auteur: Anke de Vries Uitgever: Lemniscaat Personages: Judith heeft lang blond haar. Ze houdt zich altijd aan haar beloftes. Ik heb het boek Blauwe Plekken gekozen voor mijn boekverslag, omdat ik het een heel mooi boek vind. E Bespreking van de volgende verhaalaspecten.