Ja Maar Omdenken Recensie Boek

Ja-maar Omdenken brengt een dynamisch theaterprogramma naar de Nederlandse Theaters, vol hilariteit, herkenning en erkenning. Doormiddel van scherpe communicatie over en weer, ludieke sketches en scherpzinnige confrontaties wordt het publiek op hoog niveau vermaakt. Actueel Opinie Interviews Recensies. Huh?'! en 'Omdenken' is Berthold Gunster terug met een boek over een onderwerp. I Ja maar Sukkel Serendipiteit Omdenken. Ja-maar… Omdenken. Berthold Gunster. 'Ik heb al heel wat boeken over. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' recensie van lezer op irori.me. Bekijk ook eens. Met zijn organisatie Ja-maar geeft hij trainingen, shows en workshops aan bedrijven en particulieren. Berthold Gunster schreef over zijn gedachtegoed inmiddels een flink aantal bestsellers. Steeds meer mensen en organisaties leren hoe ze in plaats van op een ja-maar-manier op een ja-en-manier in het leven kunnen . “Het verschil tussen opvoeden en zorgen voor hangt een-op-een samen met een ja-maar en. ja maar hoe dan wel? Nou omdenken. Op reis zonder boeken; Recensie. Ja-maar - Omdenken; Ja-maar - Omdenken Berthold Gunster. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie van lezer op irori.me. Lees meer. Productspecificaties. Ook schreef Gunster de boeken Ja-maar ik ben wel. team shows en workshops over het ja-maar-denken en omdenken. dit boek heb je niet nodig.' - recensie van. Dat is waar Ja-maar. omdenken over gaat. februari 2010 0 recensies. Als je op werkdagen voor 23.00 uur Ja-maar… omdenken bestelt, heb je het boek morgen. Ja-maar. Omdenken Dit praktische boekje laat in een notendop zien wat omdenken betekent en hoe je dat doet. Om in te bladeren, te grazen, ideeën op te doen, op het verkeerde been gezet te worden en vooral om je eigen creatieve vermogens te prikkelen. Ja-maar. omdenken direct en eenvoudig bestellen uit voorraad bij irori.me. Bij irori.me vind je altijd wat je zoekt. Ja-maar.Omdenken has 162 ratings and 9 reviews. Dit praktische boekje laat in een notendop zien wat omdenken betekent en hoe je dat doet. Om in te blade. Ja-maar. Omdenken. maar die kunnen nu allemaal naar De Slegte. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie van lezer op irori.me. €4,99. D it prentenboek is de in­-een-­ruk-­uitlezen-­versie van Lastige kinderen? Heb jij even geluk, een bestseller van Berthold Gunster over omdenken in opvoeding en. Huh! bij irori.me. Bij irori.me vind je altijd wat je zoekt. Recensies. Alle 0 beoordelingen. Specificaties. Ja-maar.Omdenken. Berthold Gunster. Prijs. Ja-maar.Omdenken Berthold Gunster. Dit praktische boekje laat in een notendop zien wat omdenken betekent en hoe je dat doet. Om in te bladeren, te grazen. Omdenken is denken in termen van kansen en niet van problemen. Je maakt van een probleem een feit en van een feit een mogelijkheid. - Berthold Gunster. De Stephen Covey van de Lage Landen, maar met meer humor.' - Onno Hamburger, Senior Trainer en Coach, van Harte en Lingsma 'Een onontkoombaar boek.' - Jan Ruigrok. Berthold Gunster vond het pad van het omdenken, en schreef zijn boek: Ja-maar….huh? Hij noemt het – een vorm van psychologische jiujitsu – de kracht van de. Ook schreef Gunster de boeken Ja-maar ik ben wel leraar en Huh! De techniek van het omdenken. Met zijn bedrijf Ja-maar® verzorgt hij samen met zijn team shows en. Omdenken gaat om het aanpassen van het denken in beperkingen naar denken in mogelijkheden. Dus niet langer beren op de weg zien, maar het tegenovergestelde. Het boekje Ja-maar. Omdenken, laat je in een notendop zien wat omdenken betekent en hoe je dat precies doet. Lees Ja-maar. omdenken kijk-denk-creëer door Berthold Gunster met Rakuten Kobo. Reacties op Ja-maar wat als. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie. Ja-maar. Omdenken Berthold Gunster kijk-denk-creëer 'De Stephen Covey van de. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie van lezer op irori.me. 4 van 5. Omdenken in communicatie' door Berthold Gunster. Berthold Gunster heeft een website op irori.me. Bekijk uw recensie. Het einde van een tijdperk. De website Ja-maar.nl is niet meer in de lucht. Alles over ons is nu te vinden onder één dak: omdenken.nl. Lees Ja-maar. omdenken kijk-denk-creëer door Berthold Gunster met Rakuten Kobo. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie van lezer op irori.me. Ja-maar - Omdenken; Ja-maar - Omdenken Berthold Gunster. Meer dan dit boek heb je niet nodig.' - recensie van lezer op irori.me. Lees meer. Productspecificaties.