Boek Slecht Jan Simoen Recensie

In het boek vind je de brieven terug dat ze naar elkaar sturen omdat ze ver van elkaar wonen. Michiel woont in Italië en Jonas in New York. Books by Jan Simoen. Beoordeel dit boek als eerste. Schrijf een recensie. Email * Wachtwoord *. Slecht. Jan Simoen. Prijs: € 7,99: Slecht (POD) Jan Simoen. Prijs. Slecht Jan Simoen. 15. maar als een boek dat ik moést uitlezen. Schrijf een recensie Registreren Inloggen Inloggen met Facebook Favoriet van. Voortgezet onderwijs Slecht Gegevens Auteur: Simoen, Jan Querido, oktober 2007 Bekroond met de Gouden Zoen 2008. Nathan zit in …. LOGBOEK SLECHT – JAN SIMOEN MIJN EERSTE INDRUK Mijn eerste indruk van het boek is dat het zeer simpel geschreven is. Het leunt dicht aan bij de leefwereld van. Recensie en eigen mening. Na overleg in een groep van 4 besloten we het boek Slecht van Jan Simoen te lezen. Het boek gaat over een jongen Nathan. Bestel nu en morgen geleverd! 'Slecht' van 'Jan Simoen'. Op het politiebureau zit een jongen van zestien nagelbijtend te wachten op de inspecteur die hem komt. Slecht Jan Simoen 3 verslagen. Stem wijzigen? Log in op irori.me. Maak een profiel aan of log in om te stemmen. Het is een boek dat vlot te lezen is. Nee, écht slecht is hij niet. Recensie(s) De 16-jarige Nathan (ik-figuur). boek bestellen, geen probleem. Jan Simoen; Met mij gaat alles goed / en met Anna. Boeken. Nieuws · K4L · Boeken · Leven · Varia · Sigi · Contact. Slecht. Flaptekst Recensies Fragmenten · Slecht · Spiegeltje, spiegeltje · De Standaard · De Morgen · Het Belang van Limburg · Kidsweek · Kerknet · Gouden Zoen · Encres Vagabondes. Jan Simoen. De 16-jarige Nathan (ik-figuur) wacht op het politiebureau totdat hij verhoord wordt over het voorval met zijn ex-vriendin Elke. Het boek beschrijft de uren die Nathan doorbrengt met wachten, overdenken en gesprekken met de inspecteur. Stukje bij beetje krijgt de lezer een beeld van wat er precies gebeurd is, Nathans  . Over de auteur. Jan Simoen (1953–2013) was een Vlaamse toneel- en romanschrijver; daarnaast was hij leraar Frans in Leuven. Zijn productie was groot: hij schreef. Klas 4: Boekverslag, Met mij gaat alles goed, Jan Simoen. maar ze verzoenen en dan eindigt zo het boek. Met mij gaat alles goed, Jan. Klas 4: Recensie. Beoordeel dit boek als eerste. Schrijf een recensie. Email * Wachtwoord *. Slecht. Jan Simoen. Prijs: € 7,99: Slecht (POD) Jan Simoen. Prijs. Jan Simoen (schrijver) Jan Simoen. Zijn boek Met Mij Gaat Alles Goed werd bekroond en voor het boek Slecht kreeg hij de Boekenwelp en de Gouden Zoen. Bron. Transcript of Slecht Jan Simoen. 22 juni 1953 4 januari 2013 Hij overleed aan de gevolgen van kanker. Schreef niet alleen boeken maar ook toneelstukken. - Ik verteller. De Gouden Zoen van 2008 – dat is de prijs voor het beste Nederlandstalige boek uit 2007 voor kinderen tussen 12 en 16 jaar – is voor ‘Slecht’ van Jan Simoen. Jan Simoen • Boek • paperback. Dit verhaal is dus bijna echt gebeurd Jan Simoen schreef eerder onder meer Sigi en Slecht. Het boek 'Slecht' zelf gaat over Nathan. Dit zou niet mogen kunnen en daarom is dit boek eigenlijk wel goed, de auteur (Jan Simoen nvdr. Ik vond het boek Slecht van Jan Simoen heel mooi om te lezen. Vooral alles wat niet verteld wordt, alles wat tussen de regels door verteld wordt. 23.01.2008 · In de nieuwste van Jan Simoen, Slecht, zit de zestienjarige Nathan opgesloten in een kantoortje en wacht hij zwetend en kniezend op de flik die hem moet. Slecht verscheen in 2007 en won een Boekenwelp en De Gouden Zoen. Na Ik ben Alice, een deel uit de Slash-reeks, volgde in 2012 het laatste boek van Jan Simoen. Recensie van het boek 'Slecht' van Jan Simoen geschreven door Ewald Hermsen.