Blijf Dichtbij Harlan Coben Recensie Boek

Blijf dichtbij. Megan, Ray en Jack zijn gevangen in een leven dat ze niet gewenst hebben. Megan, die vroeger een wild leven leidde, is inmiddels een huismoeder met een groeiend gevoel van onbehagen. Ray was ooit een fotograaf met een gouden toekomst, maar verdient tegenwoordig de kost met onbenullige . Blijf dichtbij. Harlan Coben. Recensie Anoushka op 13 juni 2012: In Blijf dichtbij. Zoals gezegd is Coben een geroutineerde schrijver en velen zullen een paar uur ongecompliceerd leesplezier beleven aan dit boek maar toch staat het een beetje in de schaduw van de boeken met de vaste hoofdpersoon Myron Bolitar. 25 mei 2012. De Nederlandse uitgever van misdaadauteur Harlan Coben mag graag pronken met diens grote literatuurprijzen: de Edgar Award, de Shamus Award en de Anthony Award. Dat is zeker iets om trots op te zijn, maar zegt niet zo veel over zijn recente werk. Die prijzen kreeg Coben met twee avonturen van . Blijf dichtbij Ebook. Met zijn vertrouwde combinatie van adembenemende spanning en scherp inzicht in de donkere kanten van ogenschijnlijk perfecte levens, leverde Coben. (lekker snel geleverd door irori.me) Zelf heb ik 1 boek van Harlan Coben gelezen en zijn schrijfstijl vinden zowel mijn vriendin als ikzelf, geweldig. Harlan Coben (Newark, New Jersey 4 januari 1962) is een Amerikaans auteur. Hij is de eerste auteur die alle grote Amerikaanse thrillerprijzen op zijn naam schreef. Zo won hij voor Fade Away zowel de de Edgar Award als de Shamus Award, en voor Deal Breaker de Anthony Award. Zijn thrillers zijn wereldwijde . Op zoek naar leuke boeken voor uw verzameling? Uitgeverij Boekerij heeft meer dan duizend boektitels voor u beschikbaar. Bekijk nu onze website. Blijf dichtbij: Met 'Blijf dichtbij' bevestigt Harlan Coben zijn status als meester van het thrillergenre. Drie mensen leiden ogenschijnlijk normale levens. Harlan Coben won met zijn boeken alle grote Amerikaanse thrillerprijzen. Hij schrijft naast stand-alone thrillers ook thrillers over Myron Bolitar. dwarsligger ® 413. Blijf dichtbij Paperback. Megan is een voetbalmoeder die ooit een wilde meid was. Nu heeft ze twee kinderen, de perfecte man en een groeiend gevoel van onbehagen. Ray is een getalenteerd fotograaf, maar op zijn veertigste is hij nog alti. Een intens verhaal, interessante personages en een geweldige schrijfstijl.' The Huffington Post Met zijn vertrouwde combinatie van adembenemende spanning en scherp inzicht in de donkere kanten van.